In het najaar 2022 heeft de praktijk een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Hiervoor heeft u een vragenlijst ingevuld. Onze dank hiervoor.
U gaf onze praktijk het rapportcijfer 7.8 . Hier zijn we erg blij mee!
De pluspunten zijn:
-Op redelijk korte termijn een afspraak plannen.
-Behulpzaamheid, voldoende tijd voor de cliënt.
-Juiste hulp bij spoedeisende zorgklachten.
-Deskundigheid, huisarts luistert goed en neemt de tijd.
-Bejegening door huisarts en medewerkers
Verbeterpunten zijn:
Uitlopen spreekuur, helaas net als voorgaand klantentevredenheidsonderzoek…
verbeterplan: spreekuurtijden beter bewaken.
Ook u kunt ons hierbij helpen door, 1 klacht per keer te bespreken (en van te voren bedenken wat U wil vragen). Een enkel consult is 15 minuten, evt zou U een dubbel consult kunnen aanvragen.
Wachttijd aan de telefoon,
Verbeterplan; telefoontjes, waar mogelijk, sneller afhandelen.
Wist U dat U ook met de MGN-app (MijnGezondheid.net) online een afspraak kan maken?
Personeelswisselingen,
Het zal U niet ontgaan zijn; bij ons in de praktijk zijn verschillende wisselingen geweest wat betreft het personeel. We begrijpen dat dit voor U niet prettig is en we hopen dan ook dat we nu (weer) een standvastig team hebben waar we jaren op kunnen bouwen.