« terug naar vorige pagina

Klanttevredenheidsonderzoek

In het najaar 2022 heeft de praktijk een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Hiervoor heeft u een vragenlijst ingevuld. Onze dank hiervoor.

U gaf onze praktijk het rapportcijfer 7.8 .  Hier zijn we erg blij mee!

 

De pluspunten zijn:

-Op redelijk korte termijn een afspraak plannen.

-Behulpzaamheid, voldoende tijd voor de cliënt.

-Juiste hulp bij spoedeisende zorgklachten.

-Deskundigheid, huisarts luistert goed en neemt de tijd.

-Bejegening door huisarts en medewerkers

 

Verbeterpunten zijn:

Uitlopen spreekuur, helaas net als voorgaand klantentevredenheidsonderzoek…
verbeterplan: spreekuurtijden beter bewaken.
Ook u kunt ons hierbij helpen door, 1 klacht per keer te bespreken (en van te voren bedenken wat U wil vragen). Een enkel consult is 15 minuten, evt zou U een dubbel consult kunnen aanvragen.

 

Wachttijd aan de telefoon,

Verbeterplan; telefoontjes, waar mogelijk, sneller afhandelen.

Wist U dat U ook met de MGN-app (MijnGezondheid.net) online een afspraak kan maken?

 

Personeelswisselingen,

Het zal U niet ontgaan zijn; bij ons in de praktijk zijn verschillende wisselingen geweest wat betreft het personeel. We begrijpen dat dit voor U niet prettig is en we hopen dan ook dat we nu (weer) een standvastig team hebben waar we jaren op kunnen bouwen.